Toimitusehdot

Cosmic Thing Oy / Ohjelmatoimisto Kasiolove, Y-tunnus 3144692-9 (jäljempänä Saa kiljua verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Yhteystiedot

Yhteyshenkilö: Ilkka Immonen
Sähköposti: saakiljua@gmail.com
Puhelin: 0503286124

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Postitus ja toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Postin ja Matkahuollon kautta lähetettävät tilaukset toimitamme kirjepostina, pikkupakettina tai pakettina tilauksesi sisällöstä riippuen. Kaikki tilauksesi tuotteet toimitetaan sinulle yhdessä paketissa. Jos tilauksesi sisältää tulevia uutuustuotteita (esim. LP ennakkotilaus), toimitetaan koko paketti sinulle kerralla viimeisimmän varastoomme saapuvan uutuustuotteen kera.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Vaihto- ja palautusoikeus

Tarkastathan tilauksesi tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta. Emme vastaanota palautuksia, jotka ovat tehty yli 14 vrk lähetyksen vastaanottamisesta.

Jos tuote ostetaan lahjaksi tai myöhempään käyttöön, on yhtälailla tärkeää, että tarkistat tuotteen. Ethän tee käyttöönottopesua vaatteille ennen ostopäätöksen tekemistä.

Voit vaihtaa tilaamasi tuotteen joko vastaavan hintaiseen tai edullisempaan tuotteeseen, jolloin palautamme hinnan erotuksen. Jos haluamasi tuote on loppunut, maksu palautetaan alkuperäisen ostohinnan mukaan. Hyvitettävästä summasta vähennetään alkuperäisten toimituskulujen osuus.

Palautettavien ja vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikelpoisia, sisältäen alkuperäiset tuotelaput. Hyvitys koskee ainoastaan alkuperäistä kuntoa vastaavia tuotteita. Palautettavat tuotteet tulee pakata siististi, jotta ne tulevat meille perille myyntikunnossa. Tuotteet voi palauttaa meille joko alkuperäispakkauksessa tai muussa postitukseen soveltuvassa pakkauksessa.

Voit jättää meille palautus- tai vaihtoilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen saakiljua@gmail.com Viestin otsikoksi ‘Tuotteen palautus / vaihto’ . Kirjoita viestikenttään seuraavat tiedot:

– Tilausnumero
– Palautettavat/vaihdettavat tuotteet
– Palautuksen syy
– Haluttu korvaava tuote, mikäli kyseessä vaihto

Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä viikon kuluessa. Hyvitämme viipymättä palautettavan summan käyttämällä sitä maksutapaa, jota olet käyttänyt tehdessäsi tilauksen, ellei toisin ole sovittu.

Vaihto- ja palautusosoite:

Cosmic Thing Oy
c/o Ilkka Immonen
Veräjätie 22, 90530 Oulu
p. 0503286124

Muistathan säilyttää palautuskuittisi siihen saakka, kunnes palautuksesi on käsitelty. Kuitti toimii todisteena siitä, että olet jättänyt paketin palautukseen ja se on matkalla meille.

Vaihto- ja palautuskulut

Vaihto ja palautus ovat maksullisia. Tuotteen vaihto- ja palautuskulut kustantaa asiakas. Huomioithan, että tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomasta paketista joudumme veloittamaan käsittelykulut 10€.

Reklamaatiot

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Toivomme sinun olevan tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen. Mikäli tuote ei kuitenkaan vastaa tilaustasi tai on jollain tapaa virheellinen, pyydämme ilmoittamaan siitä viipymättä, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa (saakiljua@gmail.com). Kuluttajakaupassa noudatamme mahdollisten virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.